SPARKAR!

Våran lille bebbe, visar oss hur den leker i magen! Vårat video-redigeringsprogram fungerade inte till våran nya video-kamera, så jag kunde inte klistra in olika sparkar i samma video, så det blir en kortis med "små-sparkar" :)

För er som inte ser några sparkar, så ser man på vänster sida, när det gått ungefär 18sek :)

#1 - - Hampus mamma:

Nej så sött! Saknar min mage nu :( :')

//Sandra, 16 år & mamma till Hampus

#2 - - Sabina - Ung förälder och gravid igen:

Ååh så snuttigt, saknar min mage med Leon men snart har jag en såndär mysig en igen :P

#3 - - Jenny & Mathias:

Hampus Mamma - Hihi aw, :( ja det är jätte mysigt när bebben i magen sparkas sådär!



Sabina - Hihi, ja visst är det mysigt :) , Oh gulligt namn! Jag och min älskade har Leon som favvonamn! :) Grattis :)))

#4 - - Angelika:

Shiit har precis spelat in en lika dan video idag för jag tycker det är så tufft när det fladdrar till så,. Hoppas allt är bra med dig <3

#5 - - Jenny & Mathias:

Angelika - Ja det är jätte häftigt :) Tack så mycket, hoppas det är bra med dig ocksåå :)