VALBORG

Hej bloggen, var nyss och tittade när en liten brasa som Julias gudpappa fixat! , Var där tillsammans med Julias morbror Daniel och Julias gudpappa Johan & gudmamma Sonja samt deras barn Isak & mig o mathias såklart :)

Jätte mysigt att stå där i den härliga värmen, Julia sov så gott i sin nya babybjörn. O tidgare var vi hemma hos farmor Pia och åt lite mat innan vi drog och tittade på brasan, Men hon orkade inte följa med, hon var trött, hon hade jobbat sen tidigt imorse ända till klockan 6.

Imorgon åker morbror Daniel hem och sen blir det en ny vecka för Mathias i skolan, stackarn :/
Jag tycker nästan synd om honom som måste upp tidigit och åka iväg till skolan o sen komma hem och ta hand om mig & Julia, .. och här hemma sitter jag o gosar med Julia och där i västerås sitter han och pluggar för att göra mig o Julia stolta,! han e för söt! hehe...

Nej nu ska vi gå och lägga oss, är jätte trötta hela bunten! / kram & godnatt // Jenny
#1 - - yasmine modell mamma och fru:

ha en fin kväll

#2 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

mysigt

#3 - - Madde:

Hej, vill verkligen säga att du har en fin blogg!

Du skriver jätte bra!

Ha de bra!!!!

#4 - - Sanna - saos.blogg.se:

Mysigt med en brasa, det blev dessvärre ingen får min del ^^