Idag blir Julia 9månader & såklart är lillan sjuk :( ♥



Idag blir mamma o pappas stora tjej hela 9månader! 
o såklart ska hon bli sjuk ;/

Igår hade hon 38,7 graders feber & hon var super snorig o skorvig i halsen.
o i natt har hon bara skrikit o skrikit. trodde jag skulle bli galen.

så jag ringde familje läkarna o sa att ja trodde att de var något mr än bara förkyldning, o då visade det sig att Julia har öroninflamation i höger öra, o inte nog med det så är mathias ett såkallat "öron-barn" o han har haft problem med sina öron sen han var liten, o mathias frågade om de skulle kunna gå i arv, o det var tydligen väldigt möjligt.

Så nu har hon fått koksalt som finns på apoteket samt kovepelin för barn.

o hon är jätte plumsig nu o bara vill gosa,mamma o pappas älskling,

o i morgon firar jag o mathias 2 år förlovade, så d blir väll att äta gott, se film,käka snacks o enare smälla raketer. men då blir nog jag o julia inne! 
jag skriver nog imorgon, kram så länge!
#1 - - S A R A:

så söt hon är! hoppas lilltjejen kryar på sig :/

min lillasyster på 1 år hade ganska nyligt öroninflammation och det var ett helvete att sova i samma hus som henne för att hon skrek så mycket, haha!

#2 - - Linnea:

grattis sötnos! :)

krya på er!<3

#3 - - Michelle - med en prins i magen <3:

Usch stackarn! Vi får hoppas att ni slipper biten med att de går i arv, skulle ju inte vara så roligt! Kram på er! <3

#4 - - aagnes:

sååå söt hon är :')