bebisen ger mamma karatesparkar

Haha, bebisen sparkar mig på magen så den bärbara-datorn guppar uppe på min mage och när jag flyttar den slutar jag och sen när jag lägger tillbax den så ger den mig karatesparkar, så nu blir det att ha datorn på bordet för nu är våran ängel på topp! haha. 

Mathias,jag och Mathias kompis Albin var och köpte en pizza som vi delade på. Mathias var såklart mer hungrig men jag var mätt efter en fjärdedels bit!

Men jag är super trött just nu, så jag ska försöka sova!
/Jag skriver mera i morgon //kram Jenny
#1 - - n:

vad roligt att den lilla sparkar, det måste vara en underbar känsla! :)

jag undrar om jag kan få din mail? jag skulle vilja maila till dig och prata lite med dig om graviditet och sånt. Det hade varit roligt om du ville prata lite, har lite frågor och så, men jag vill helst inte ta det synligt på nätet.

ha det bra!

#2 - - n:

jag vet inte om min kommentar försvann eller vad som nu hände :S eller du kanske tog bort den. men jag frågar igen om jag kunde få fin mail, har lite frågor om graviditet och så, och det är. hade varit jätte roligt om du ville prata med mig och hjälpa mig!

ha det bra!

#3 - - Gina:

Det där såg riktigt mumsigt ut med Tea ! <3 Är den där tea sorten god? :D Btw. Söt blogg!!

#4 - - Malin Myrén:

Jag tycker att din blogg är kanon! Och jag tycker du är awesome som valde att behålla barnet trots din ålder - för att bli mamma så MÅSTE man inte vara 20,30 eller 40 ,åldern har ingen som helst betydelse för att bli mamma! Så dom idiotiska kommentarerna som du ha fått,skit i dom! dom är avundsjuka på att dom inte har ett liv som du och Matte har!

Stor bamse kram från mig! :)

#5 - - Rebecca - 18 år och gravid!:

mysigt med riktigt starka sparkar va? :) Jag längtar tills man kan känna sparkarna utanpå magen, känner bara inuti änsålänge :) Kram

#6 - - Anonym:

bästa bloggen!