bebisen sparkar v.35+3

Bebben vår sparkar:) Blev en kort film pågrund utav att vi har en hd-kamera o de e skit svårt att redigera på de programmen vi har.

/ Hoppas ni blir lika glada som mig när ni ser denna video! / Kram Jenny

Något jag irriterar mig på är mina hår-hormoner, det växer som mest hår på magen, ingenting som syns så mycket, men just när man ska ta kort eller filma i starka ljus- ush.. Men det får duga!
#1 - - cecilia:

häftigt ju :D hur känns det egentligen när barnet sparkar? gör det ont? har svårt o tänka hur det känns när man verkligen känner barnet röra sig, men det ser så himla häftigt ut:) längtar tills jag blir gravid!

#2 - - Rebecca - 18 år och gravid!:

men herreguuuuud va gulligt!! Längtar tills jag också kan se sparkar på magen :)

#3 - - emma:

GUUUUUUD VAD HÄFTIGT! Fatta att den snart ska komma ut? :O :D Är så glada för eran skull! <3

#4 - - ♥Veronica, Mamma till Liam♥:

Hahah fasen va gulligt, jag fick inte me Liam på video i magen för han vart så envis o sluta sparka så fort han hörde kameran gå igång ;)

#5 - - julia:

fan va fräckt! jag ska själv få ett syskon i juni och jag kännde den sparka första gången för några dagar sen.. såå fräckt :D

#6 - - Vanessa:

omg fan va coolt ;O

#7 - - Nathalie o Bebis!:

Hej! Visst är det mysigt med alla rörelser,allra helst om man ser dom utifrån! =) Ska själv ha bebis beräknat 22 'april =) Och håret känner jag igen jag fick de göör tidig på magen och nu senare även massor i nacken xD Ha de bra o lycka till!