Emmaljunga Classic Sport

Hej bloggen! Just nu sitter jag hemma hos blivande "farmor" Pia och fixar lite med bloggen, medans Mathias är hos sin mormor och morfar och bastar!.. Kan inte basta längre, det blir för jobbigt trotts att man inte ens hällt vatten på bastugrejen!

Satt och tittade genom bilder, då jag såg en bild på barnvagnen vi köpt, och den har jag inte hunnit lagt ut på bloggen så, här är en bild på den :)

Har börjat få små värkar känner jag, måste vrida mig hela tiden och ryggen spänner som en slangbella och magen är hård..

Mathias och jag pratade tidigare oxå om att det snart är dags, är liksom i vecka 36+2 och allting börjar kännas så äkta nu! Tänk att SNART ligger jag på förlossningen och allt går förhoppningsvis bra och sedan kommer jag hem och skriver på bloggen att våran ängel kommit till världen! Det kan ju inte bli bättre!

Jag skriver mera sen/ - Kramar från Jenny
#1 - - Madelene:

Snygg vagn! Hoppas du särskilt på att få en pojke eller flicka eller är det viktigast att h¤n är välskapt och mår bra?

#2 - - Linnea:

Gud vilken fin vagn! :)



Super bra blogg du har ! :)

#3 - - jenny:

hej skulle jag kunna få din msn så skulle vi kunna snacka lite? :)

#4 - - a:

vilken fin vagn :)

#5 - - a:

vilken fin vagn :)