Har namnsdag idag :)

Hej bloggen! Sitter just nu och känner doften av fläskfile o potatisgratäng, min söta svärmor lagar mat till mig och Mathias, eftersom jag har namnsdag idag =) gulligt va :)?<3

Blir verkligen tokig på alla människor som förklarar så himla värdelöst hur man gör "runda" kanter på bilderna i photoshop. Om det är någon här som förstår vad jag menar, kan ni inte vara schyssta och typ skicka en sida om det eller förklara för "smarta" mig hur man gör ;)?

I natt trodde jag att skulle gå av på mitten. Hela midjan/bäckenet liksom tryckte och spändes, så när jag skulle vrida mig om så fick jag liksom glida över på något jävla konstigt vis och sedan pressa som om jag var jätte hård i magen för att jag skulle kunna lägga mig på andra sidan. Hemskt! Det gjorde fruktansvärt ont iallfall, me det gick över precis innan jag skulle vakna på morgonen så det var iallfall tur att det inte fortsatte.
+ att igår så hade jag jätte ont i benen, så tillslut så gick det knappt att gå ordentligt! så då gick jag och la mig o sov.

Jag får skriva mer efter maten! för jag har på de senaste dagarna vart ganska dålig på att upptatera så jag ska försöka lägga in vilken vecka jag är i nu! så checka in senare om vad jag har att skriva! / Kram Jenny

#1 - - Sussie:

Hej!

Jag är en 5 barns mamma som följt din blogg ett tag. Har barn runt och äldre än dig. Det är ett helvete när man har det så som du nu. Men trösta dig med att det snart är över. Men förbered dig ordentligt inför förlossningen för den lär kännas mer. Tycker även att alla dom som lämnar sura kommenarer om att du är ung och gravid. Ja det e du ju men det är ju trotts allt inte deras val att du behåller det. Och om någon ska tycka och tänka något ang det så är det ju era föräldrar inte en massa läsare. Jag hoppas verkligen att ni kommer att klara det både med att hålla ihop och rent ekonomiskt. Men med tanke på inköp av både ny vagn och bilstol så har ni nog ett bra stöd. Tänkte även säga e du pigg på barnkläder kan du alltid höra av dig har massor som jag ska göra av med. Kram och lycka till.

#2 - - ida:

Grattis :)

om du har så ont är det snart dax, och då äre snart över :)



kram

#3 - - Linnea:

Grattis ;)

Värkar som många hade namnsdag i går :p syftar på mig själv som en av alla haha :)



Lycka till iaf :))