mysdjuren i väntan på bebisen!

Hejsan, blev bara tvungen att ta kort på de små nallarna vi har i barnvagnen! De sitter där så gulligt o väntar på att bebisen ska komma, :) Finland-älgen köpte vi i finland när vi var på kryssning och den vit/bruna kossan köpte vi igår på Babyshopen!
Sen får Sune pryda detta inlägg också, när han efter ha druckit vatten slickar sig om munnen! hehe.
Programet var inge bra, för hon verkade så knepig. + att jag orkade inte se. Så jag ska göra mat med älskling / fläskfile,croketter och beasås! Mums! sen ska vi se film med min mamms!

Men ni får ha det så bra ikväll, så skriver jag mera imorgon! / Kraam Jenny

#1 - - Anonym:

Sune är så söt, Jag älskar min hund :D <3

Och dig med föresten :D <3

#2 - - Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*::

Grattis till bebisen får man säga. Vilket datum i mars är det planerat till? :)