JULIA IDAG :

Julias "underbara" humör idag!

Vaknade klockan halv 7 ; ville ha mat!
De kokta vattnet var slut, så hon fick bara 180ml brukar annars dricka mer!

Hon somnade om, mamma fick koka mer vatten.

Hon vaknade röck mamma i håret, rullade runt i sängen och började skrika.

Hon fick mat och sen började hon bli busig , skrattade i 10minuter .. sen började skriket

Hon skrek i två timmar i sträck, utan att vilja nånting.
Mamma försökte mata,gulla,kramas,pussas,byta blöja,ge nappen.. men inget funkade.

Hon bara skrek och skrek... 

Igår så tittade vi på hennes tandkött, och det är två tänder påväg. Och om 2 dagar är hon 4månader,
så det är väldigt tidigt för att få tänder.
Det sticker liksom upp två "bucklor" på varsin sida av tandköttet, precis som en vampyr! haha.

Och nu när hon äntligen somnat så kan jag inte sova!
gud riktigt jobbigt!!!

så allting resulterade med en TRÖTT MAMMA!
#1 - - Linn:

Om de har tänder på gång så kan man köpa en speciell bitring som man lägger i frysen en stund, och sen kan hon "gnaga" på den och det lindrar hennes tandkött. Det både kliar och gör ont när tänderna är på gång. Denna bitring lindrar. Bara ett tips :)

#2 - - Alex:

Min son börjar också få tänder - han är dock bara tre månader och några dagar. Men han har precis som du säger två bucklor som en vampyr :P

#3 - - Linn:

Läggas i kylen ska det stå :)

#4 - - Emilia:

Jag måste bara säga att jag älskar din blogg och kollar den flera gånger på en dag!

Ni är verkligen den sötaste familjen jag vet.

Sköt om er!

Kram

#5 - - Ella 14år och mamma till Najda&simon:

Min dotter var 4 månader och 1vecka, när hon fick sina början till tänder, Men bvc sa att man kan ge dom alvedon, det hjälpa. Lycka till i framtiden. :)

#6 - - Linda - Mamma till Lion:

Här är det oxå tänder på g!

Ena har varit på väg sen han va ca 2mån och den andra har börjat nu.

#7 - - Marion Nelly Söderberg:

Hej! Titta gärna in på min blogg och släng in en kommentar! :)

Stora kramar!

#8 - - lil' babustyle - foto & vardag:

Shue! Allt bra med dig? :)

Hoppas du får en bra fredag!

#9 - - SANDRA ACKEFJORD:

Jag själv var runt 3 ½ månad när jag fick min första tand, det är olika från bebis, till bebis! :)

#10 - - IsabellH:

Visst kan det va täder påväg trodde det var så med min son också me sen försvann tänderna och jag frågade bvc och de kan ha "kalkprickar" eller vad de nu kallade det för o de kan komma o gå stenhårda o ser precis som en pigg på en tand...