JULIA 3MÅNADER <3

Grattis till världens bästa dotter som blir 3 månader idag!
du har blivit så stor våran lilla tös.
Minns när jag & din pappa var på förlossningen och var berädda på att få dig i famnen!
Jag var rädd men samtidigt hur glad som helst.

När jag såg dig på mitt bröst så såg jag min framtid!
jag älskar dig så mycket att jag spricker!

grattis på tremånaders dagen <3 
/ pussar & kramar från mamma & pappa.
#1 - - Emilia:

Grattis ! :)

#2 - - Tess:

Grattis!!

#3 - - josefin:

Grattis! :)

#4 - - Maria - med bebis i magen ☆:

så stor hon har börjat bli :)

#5 - - julia lilje - alla gör misstag, ingen är perfekt!:

Grattis! :)

#6 - - Malin:

Grattis till lilla Julia!, tänk att hon blivit så stor♥

#7 - - SANDRA ACKEFJORD:

Gud vad tiden går fort! Och hon blir bara vackrare och vackrare för var dag som går de lilla barn :)