#1 - - Anonym:

en fråga, kommer du lägga ut bilder på er bebis när han/ hon är född? :D<3

#2 - - Jenny ~ 15 år och gravid!:

Ja det e klart vi kommer :))!

#3 - - Linda:

Nu är det inte långt kvar :)



/L

#4 - - N*:

Det ser så mysigt ut med bebismagar;D Önskar er lycka till!

#5 - - SANDRA ACKEFJORD:

Vilken fin bebismage :D

#6 - - MalinLarsson:

Jag har precis börjat läsa din blogg, så jag undrar om du skulle kunna svara typ på bloggen? för jag är sjukt nyfiken på varför du bor hos din bror och inte hemma?:)



Jag tycker även att det är kul när folk är gravida(a) så kommer stötta dig:D:D

#7 - - Milliez ★ My truth, My confessions:

Hittade precis till din blogg och ville bara säga att du har en riktigt fin blogg!



Hoppas att allt är bra med dig?

Kram

#8 - - Zabine - Wildasmamma ♥:

ååååh jag blir så sugen på en till när jag ser sånna där fina magar =)