mums med risifrutti!

Nu har våran lilla plutt och min mage fått i sig en risifrutti! Kändes som det var år sedan jag åt en sån, haha trotts att senaste gången var igår!

Jag sitter just nu och tittar lite på tradera.com efter sådna där väggdekorationer, som man kan klistra fast på väggen, skulle vilja ha en sådan över spjälsängen sen, med någon gullig text!

Väntar på min solstråle som snart kommr hem från skolan! Har saknat honom exakt hela dagen! Hade till o med svårt att sova i morse, när han dragit till skolan :(

Någon/några som tycker jag borde ha frågestund nu innan bebisen kommer!?


Magbild vecka 37+4
#1 - - Anonym:

Frågestund hade varit jättekul :) Men ha öppet den hela dagen isf så man säkert hinner titta in!

#2 - - mysan:

Grattis! :) roligt att du är gravid! hur känns de?

fin blogg också!

kram

#3 - - johanna:

Snacka om att jag är avis! Kommer följa din blogg framöver och se hur det kommer gå för dig och den lilla pärlan som ligger där inne! Kul att du bloggar om det och vågar stå för bilderna.. :) Kram

#4 - - Beckih:

Ojsan, nu är det m,ycket mage :D

Ja, ha en frågestund. Ska du förresten ha en sån gissningslista?

#5 - - Erika - 19år - Miliam&Miltons mamma<3:

Åh, kul med bebis! :) Vet du vad det är för kön på bebisen? :)

#6 - - mikaela:

hey, super kul att du nu är gravid.

jag tycker att det är ett MÅSTE att läsa din blogg så jag ska försöka sprida den så mycket jag kan.

jag kommer nog lägga upp den på bloggen & du är super duper söt.



Puss, ha det sjukt bra!

#7 - - Anonym:

har ni några namnförslag till bebisen? =)

#8 - - Jenny:

http://www.paxlux.se/vaggtext/svenska/det-basta-vi-gjort.html



Ett litet tips på ett fint väggord :-D

#9 - - din nya läsare :D<3:

ja, vad kul :)

haha, jag är helt ny på din blogg men jag har några frågor :D hoppas du kans vara på dom :)<3

vet ni vad det är för något kön på barnet ?

vad ska barnet ha för något namn om det är en kille och vad ska den heta om det är en tjej.?

hur reagera din mamma/pappa när du blev gravid i så 'tidig' ålder ?

har du gjort en ''bb-väska'' till förlosingen ? :D tacksam försvar <3

#10 - - Anonym:

Åt oxå risifrutti när jag var gravid. Massor;) Lycka till=)

#11 - - Emelie:

En frågstund våre kul :)

#12 - - Lovisa:

Hej Jenny! Jag bara undrar, varför skriver man att man är i vecka ex. 37+4? Varför skriver man inte bara vecka 41? Jag har undrat över det ganska länge, men är inte tillräckligt smart att komma på svaret själv ;)

Du kan skriva svaret till min mail :D

Lycka till med allt!

#13 - - L:

Det är för att det är vecka 37 + 4 dagar