puuust vilken dag!

Åh herregud vilken jobbig dag.
Först in till vrås o handla, sen förbi moffa o sen hem igen. 

O direkt när vi kommer hem börjar vi städa o sen har mathias bankat sönder våran bokhylla som ändå ska till tippen o sen vart de fullt med små bitar av bokhylla i hela vardagsrummet.. som jag nu damsugit upp.

O i helgen kommer farbror strigge, (mathias kompis) och kanske hans flickvän o sover över! så de är väääldigt mkt o göra tills dess!

Ja, nu har vi köpt julklappar åt julia vilket känns toppen! köper nog mer senare.

Men nu ska jag bara ta det lite lugnt sen blire väll att se "sanning och konsekvens"

kram!
#1 - - Lovis:

hej :) kan du inte berätta lite vad ni köpte till julia?

#2 - - Edith:

Hej! Ni har en så himla fin liten tjej och ni verkar vara en så kärleksfull familj. Jag vet att jag har frågat det här förut men fick inget svar. Jag undrar bara hur ni tänker när ni lägger ut så mycket bilder på Julia?



Nu menar inte jag att frågan ska låta som "Hur fan tänker ni egentligen?!" Jag har liksom inget emot att ni gör det. Jag är bara nyfiken på hur två unga föräldrar (uppväxta med dagens teknik) resonerar i frågan att lägga upp närbilder på ett barn som inte kan välja själv om hon vill synas på internet?



Väntar nyfiket på ett säkert klokt svar och om ni inte vill svara kan ni väl i alla fall säga varför :P Kram