Möte om en timme

Möte om en timme! Och nu sitter jag och tittar på längdskid åkning, repriser från i söndags!

Någon som tittar på årets julkalender? Såg bara första avsnittet! Ska försöka hinna med de två andra också!

När jag lämnade Julia i morse var det -23 grader! När jag kom hem var mina lår kräftröda och för var 5 meter fick jag stanna och slå igång blodcirkulationen i benen... Att gå till dagiset fram och tbx tar ungefär en timme... Och kallt var det! Tur Julia var ordentligt nedbäddad.

Ska snart ta min tredje kopp varm oboy... Galet gott!

Men ska göra oss redo nu, sen ska jag förbi en snabbis vid banken också!

#1 - - Elina :

Gud vad jobbigt en timme! För mig tar det max 5 minuter att till Nellies dagis. Och dagiset ligger typ bredvid min gymnasieskola..

#2 - - Emma:

Lycka till på mötet! =)