fucking sjukdomar.



Har varit hemma från skolan nu en tid eftersom både jag och julia varit dundersjuka, Förra veckan förkyldning m.m och nu har Julia varit bubblig i magen och ingen bra idee att gå te dagis då. Och just de dagarna d¨å ja känt att ja mått som bäst.

Men nu tar huvudvärken och segheten i mig över, jag klarar inte av att resa mig.. 
Jag önskar att jag bara kunde få vara frisk och gå te skolan, det är inte roligt att plugga hemma längre.
Jag vill träffa kompisarna jag också. fan också. Hur ska jag någonsin kunna sattsa på att fixa färdigt alla betyg inann sommarn när jag bara blir sjukare och sjukare?


magsjukan,förkyldningen,hostan,tröttheten,ilskan jag bär inom mig angående att jag e sjuk,
JA ALLA FUCKING SJUKDOMAR som drabbat mig under de senaste två månaderna.
GÅ OCH HÄNG ER!
tack för mig.
#1 - - Anonym:

man får väl bita ihop och gå till skolan fast man känner sig dålig, man kan inte stanna hemma pga av en förkylning tex