Lillpojken rörde sig! ♥



Hej! Skrev varken i fredags eller igår, pågrund av att fredagen tillbringades i skolan, kom hem runt 5-6 på kvällen eftersom Mathias hade åkt bil med Julias farmor till dagis och sedan glömt bort barnvagnen, och de är inte roligt att gå med henne 35 minuter för att komma hem, vilket skulle kanske då ha tagit mig nästan 1,5 timme att gå med henne, då hon var trött och ville att jag skulle bära henne. Så vi fick vänta på skjuts av julias farmor som precis hade slutat jobbet, tur! Mathias låg och sov så fick inte tag på honom, men de löste sig ändå! Och de är inte roligt att gå när man har foglossning heller :/

Sen igår var jag dunder trött, så jag plockade undan lite granna och vi firade Julias namnsdag med att äta kvällsmacka och sedan övningskörde mathias för på torsdag ska han köra upp! hoppas hoppas!

Sen hände något helt fantastiskt igår kväll, jag satt och prata med morfar, sen kände jag första rörselsen från lillprinsen ♥ Så varje gång jag puffar lite på magen så känner jag! åh så mysigt 

Är i vecka 18+4 idag (: 

Men nu ska jag ta upp någon lunch ur frysen, har precis också duschat så gäller att klä på sig & fixa sig lite.
kram på er! 
#1 - - Matilda:

Vad mysigt med de första rörelserna! :)