eviga trötthet.


Idag är det Juli. Vilket betyder.. att de snart kan ske. Att lillebror kommer ut!
Idag är det 15 dagar kvar till bf.

Och jag skojar inte om jag säger att tröttheten tar död på mig. Jag är så trött att jag somnar direkt, när jag lägger mig ned. Bara jag sitter i en soffa blir jag trött och somnar inom ca 2-3minuter. De är som om de inte fanns något annat min kropp vill göra just nu. Inte nog med dessa förbannade förvärkar så är jag dunder trött. Försöker hitta på så mycket med Julia, men jag orkar verkligen inte. Magen känns som en luftballong och kroppen hänger inte riktigt med.

Imorgon ska jag till barnmorskan klockan 09.30 & sedan ska vi köpa oss en bilbarnstol åt pojken!
Julias gick sönder, annars hade vi kunnat haft den. Men men. sånt är livet.

Ja jag undrar hur denna dag ska sluta, när jag redan är så trött att de nästan har gått ut i irritation. Jag ska försöka ta en järntablett och försöka dricka lite vatten. Måste försöka piggna på mig, känner att de inte funkar i längden.

De jobbigaste i allt detta de är att man inte orkar göra något med Mathias på kvällarna. De är som om hela kroppen stängs av och att man kommer med ursäkter  om att man inte orkar. Förlåt älskling, men jag lovar dig att när lillebror kommer ut, så är jag samma gamla Jenny igen.

kram på er.
#1 - - Sandra:

Snart så, snart kommer han nog ut! Njut nu av de sista som är kvar av graviditeten för man ser ju sååå många som skriver att dom saknar magen efteråt💕💕