v.40! 5 dagar till bf! ♥



Tjohej vad jag hade ont i denna kropp igår. Hela ryggen kändes som "ond spagetti" haha. va de nu är får ni klura ut själva. Nej men helt ärligt, så var det som om hela jag skulle gå av. Svanskotan var så öm och skör.

Hela natten har lillebror legat och tryckt nedåt, De har ilat och gjort förbannat ont. Men ännu ingen bebis.

Jag och Julia var ut en stund i gårkväll, eller nästan 3 timmar. Vi lekte vid skolan och hon var så nöjd att hon fick åka den stora kanan. Lite rädd var jag eftersom de fanns klätterdäck mitt i ena gången, men hon kröp så fint förbi och jag gick nedanför med mammarädsla i hjärtat. Men hon var så duktig och sa till mig "Mamma bara stora barn" och pekade på ställen där jag absolut skulle suttit hjärtat i halsgropen om hon hade gått där.
Men min stora tjej är så duktig.

Nu på morgonen har vi städat jag och Julia, vi plockade undan lite i vardagsrummet och ställde fram babysittern som vi hämtade upp från källaren samt la dit babygymmet som är nytvättat. Julia la sin docka där i och sa att "Mamma Julias bror, bebis ligga där" Och så pekade hon på babysittern.

Förut sa Julia ett namn på bebisen men nu har hon börjat sagt bror eller "lill bror" som hon säger. Så gulligt!
Även fast jag tror att hon inte riktigt förstår än.

Ja fyfan också vad ajaxen i skurvattnet luktar. Jag mår så illa. Jag har blivit grymt känslig mot lukter. Och fy bövelen för denna lukt. uurk

Nej nu ska jag stressa ned 5hg och så går jag och lillan ut efter lunch.
kram
#1 - - Olivia:

Hej! Jag har följt dig sen du var gravid med Julia så det är jättekul att du började skriva igen efter en break.

Men har en liten fråga.
Jag är en ensamstående mamma till mig 6 månaders dotter och är 19 år. Jag undrar hur ni tänkte när ni fick hjälp av sociala?
Jag är så rädd att dom ska ta henne ifrån mig på något vis om jag söker mig till dom men jag hade verkligen behövt en egen lägenhet. Vad tycker du att jag ska göra?
Mvh Olivia linder