Magsjuk liten tjej & gravid i v.36 imorgon ♥



Hej uppdateringen de senaste veckorna har varit sisådär. De är pågrund av att Julia lidit av svinkoppor som tur nu har gått över. Istället så blev hon dunder magsjuk i söndags. Ursha mig va jobbigt de är när små barn är magsjuka. Man känner sig så hjälplös mot de stackarna när de kommer spya överallt.
Speciellt nu när de gör storresning i kommunen. Så de har stängt av vattnet i två dagar. Dock sätts de igång på kvällarna men hur kul är de att hälla flaskvatten över hela henne. De blir ju inte som en riktig dusch. Tur att de är sista dagen idag, och att vattnet sätts igång.

Går in i vecka 36 imorgon. Nu är de banne mig inte långt kvar tills lillebror kommer. Jag drömde i natt om att mitt  vatten gick och att Mathias och jag skulle hitta en barnvakt åt Julia och att vi sedan åkte in till förlossningen, då en liten pojke kom ut! 

Mathias och jag har börjat pratat om namn nu, vi har ett namn som vi båda tycker om. Ja som faktiskt skulle kunna passa om de kommer ut en liten "..." vill säga. haha! Man kan ju aldrig veta förns han kommer ut vem de är som egentligen gömt sig där inne :) Precis som att Julia skulle heta Maija , men när hon kom ut vare en liten Julia. Så vi får se. De är en hemlis än så länge ;)

Lillan ligger just nu nedbäddad i sängen och tittar på bilar. En av hennes favorit filmer, förutom björnbröder & Pippi vill säga.

Ska göra henne l

 

Bild vecka 35 med lillebror 
 
#1 - - Nelly:

Jag har en fråga till dig som är ung mamma. Hur löste du det med skolan? Fick du hoppa av eller kunde du fortsätta som vanligt? Eller fick du någon annan hjälp? Hemstudier eller liknande? Jag själv fyller 16 och har precis fått reda på att jag är gravid..

Många frågor och tankar!

#2 - - Anjo:

Stackars liten ;/ hoppas hon mår bättre snart!
Åh vad nyfiken jag blir på namnet nu xD haha
kram!