kliar som fasiken!



Min trötthet börjar ta över, är helt slut i kroppen. känns som hela jag ska rasa isamman.
Sen har de börjat klia något förbannat på hela kroppen. Ja ni ser här nedan på mitt ben hur jag ligger och kliar sönder om nätterna. De är hemskt. Jag kliar på både fötter och händer, samt på armarna tils jag börjar blöda. De är inget jag märker förns jag vaknar på morgonen. Ja måste fråga hur jag ska göra hos barnmorskan på tisdag.

Vi har varit ute och gått en stund nu vid lunch. Skönt med luft även om jag känner att kroppen inte orkar med mer än en liten promenix. Verkar som Julia blev nöjd med att få åka sin bil och leka i lekparken en stund iallfall.

Ja nu ska jag faktistk gå in och vila med henne. Alla mina organ pressas, speciellt mina lungor. Har jätte svårt att andas.

Och grattis till min älskade vän Jasmine, till hennes lilla Nellie, som föddes igår kväll!

kram på er!♥
 
#1 - - Ebba:

Vad kul med ett till barn! Hoppas det går bra! Fin blogg!

#2 - - victoria:

du kanske kan testa att byta tvättmedel? din liksom beskrivning stämmer in på vad jag kände innan jag böt tvättmedel :) annars så hoppas ni har det bra!

#3 - - C:

dHej! Jag kom in på din blogg nu och vill bara säga att när jag var gravid så kliade det något enormt för mig. Jag gick duscha kallt, klia med borste, lägga kalla handdukar över kroppen på nätterna. Alltså det kliade något helt fasansfullt, jag ringde min BM och de fick ta gallsyre prover (blodprov) och de gör man på morgonen innan frukost. Det visade sen att jag hade höga gallsyrevärden vilket innebär att jag hade fått hepatos redan i v.23. Jag fick sedan medicin som skulle sänka gallsyran och den funkade, (dock inte mot slutet så jag blev igångsatt) men bra att du kollar upp det! Ring till barnmorskan imorgon annars om det är så att det blir jättejobbigt. Är bra att få det uppkollat OM det nu är det du fått men det låter precis som jag hade eftersom klådan satt sig överallt. Lycka till!

#4 - - Ellen:

Ring direkt! Det låter som hepatos som inte är helt ofarligt under graviditeten.