Lillebror har fixerat sig! ♥



Var hos barnmorskan nu kl.10.00 & Lillebror mår bra, hans hjärtljud låg på 152, samt SF måttet var på 33cm!
Lillebror har också fixerat sig, vilket jag nästan förstod av alla dessa ilningar och tryck nedåt.
Vi fick en ny tid den 2 juli klockan halv 10.

Jag pratade också med barnmorskan angående min fruktansvärda klåda. Hon sa direkt att de va hepatos och jag fick en liten lapp med mig på ett namn på en salva som skulle hjälpa mot de, men har de inte hjälp tills då vi ses eller om de bara blir värre skulle jag ringa och då skulle hon prata med doktorn och göra blodprov.

Ursha mig vilken fruktansvärd klåda över hela kroppen de är. Kan inte beskriva, jag kliar så de blöder. ursh!

Nej nu ska vi äta lunch sen blire nog att vila lite. kram
 
#1 - - Anonym:

Oj fixerad!

Det brukar man oftast bara vara med första barnet, efter första brukar det vara fixerad med ruckbart. Du måste ha väldigt trång bäckene!

Hoppas salvan hjälper och vet hur det kan vara när man kliar sönder sig.

#2 - - jasmin:

Gud vad kul att du är gravis igen :) roligt ju :)

#3 - - Annika:

Grattis :)