Jag saknar er.. ♥



Tänk om ni vore här nu!.. 
Så ni fick se Julia och lillen i magen! Om ni bara kunde vara här. hos mig nu!
Om jag fick en sista chans att träffa er, skulle det bara vara att ge er en kram & säga hur mycket jag älskar er!

Sorgen av er har inte sagt farväl än! I mitt hjärta saknas de delar, där ni hade er plats.
Men minnerna och stunderna jag haft tillsammans med er, farmor & farfar, är oförglömliga.

Jag får helt enkelt fylla de tomma hålen med den glädje jag hade som barn!
För jag vet att ni egentligen alltid finns där någonstans, precis ovanför mig. Eller kanske i samma rum.

Är oerhört tacksam att hos er fick jag faktiskt vara barn. 
Jag älskar er! 
Farmor & farfar! 
#1 - - Ofelia:

Beklagar sorgen. Vill bara säga att jag upptäckte din blogg igår, och jag tycker verkligen att den är superbra!