mörbultad efter påskmiddag.

Bild på Julia från påsken 2012. haha! 

God eftermiddag, hela dagen har gått åt att städa, baka tårta tills imorgon (då jag absolut inte orkar göra tårta tidigt på morgonen. då de första gästerna kommer klockan 10) Sen har vi varit på påskmiddag hemma hos mathias farmor & farfar.
Julia ligger i sängen och sover,helt mörbultad efter all mat och lek!
Själv är jag så trött att jag snart ger upp denna helg och går o sover. Men de kan jag ju inte göra!
Mathias åkte hem till sin farmor igen efter ha skjutsat hem oss, han vill umgås med släkten och spela poker.
Jag orkar inte med de,så jag tar ett varv med golvmoppen i lägenheten istället.
Får ringa min kära mormor som brukar vara min "städ-hjälp" haha!

Ja vad ska man mer skriva, IMORGON FYLLER JULIA TVÅ ÅR! helt sinnessjukt, vart är min lilla bebis liksom?
Haha!

Nej nu ska jag göra lite moppvatten & sedan ska jag moppa & diska, kanske fixa iordning lite i köket och göra upp dukningen, om jag verkligen orkar bära in köksbordet.. nee , fan de skiter jag i, de får mathias göra. haha
kram på er !
#1 - - Alexandra:

hej :) jag har en liten fråga, hur kändes det de första veckorna du var gravid? i magen och allmänt! jag har fått väldigt ont i hela magen och börjat må illa de senaste veckorna, har också ont i brösten :/ och det blir inte bättre.. känns dumt att misstänka att jag är gravid eller så men tänkte ändå fråga :)

#2 - - Alexandra:

hej :) jag har en liten fråga, hur kändes det de första veckorna du var gravid? i magen och allmänt! jag har fått väldigt ont i hela magen och börjat må illa de senaste veckorna, har också ont i brösten :/ och det blir inte bättre.. känns dumt att misstänka att jag är gravid eller så men tänkte ändå fråga :)

#3 - - Fanny:

Känner samma sak x) Helt krossad är man efter att ha sprungit runt som en tok hela påskhelgen haha.