#1 - - Louisefoto:

Tiden bara springer iväg nu :) snart är lillprinsen här

#2 - - E:

Åh! Mys!! :)

#3 - - Jessica:

Hej :) följde din blogg för länge sen, för du typ slutade blogga just då!
Har för mig att det var för att du och Mathias gjorde slut. Eller gjorde ni inte de? Såg nu iaf att ni blivit tsm igen (antar jag)
Så jätte grattis till det och till det nya barnet ni väntar :)

#4 - - Emmy:

åhh så roligt att läsa en blogg där man är ungefär lika långt gången när är din lilla kille beräknad? :D min flicka är beräknad 18 juli enligt RUL. är 17 år och väntar min första :D, har en kompis som också väntar andra barnet och är 17 :P När fick du din första?

Kramis


Emmy

#5 - - Viktoria:

du får ju såå perfekt mage också när du är gravid :O asså verkligen rund bula lixom

#6 - - Mli:

Så fin mage! Hoppas jag har lika fin mage om två veckor när jag går in i vecka 20 :P