svar på lite frågor.

Vad har du för intressen? 
Mina intressen är att vara kreaktiv, göra saker med händerna. Pyssla, plantera blommor, fixa i hemmet, måla & laga mat :)

Favoritdjur?
Hund o kanin

Hade du velat ha ett husdjur?
Vi hade två gerbiler, var av den ena gick bort men helt plötsligt fick den som vi hade kvar ungar, så nu har vi 4 st:)
 

Har du många vänner som också är unga mammor? 
Ja faktiskt. Skulle tippa på att jag känner ca 20 st unga mammor på nätet, men har bara 3st som jag känner ordentligt. Malin som har en son som heter Theodor, som går/gick på Julias dagis, dom bor här i skbg, samt Emelie med sonen Milo. men sen har jag en som heter Rebecca, som jag kännt sedan jag var gravid med Julia och hon har två barn födda samma år som Julia och Léon!

Har ska du och familjen fira jul? 
Först klockan 8 ca ska vi firar att Mathias fyller år (Han fyller år på Julafton)
Sedan runt halv 11, kommer min familj hem till oss, dom åker nog runt 3 och sedan iväg hem till Mathias farmor o farfar och fira med dom. Ja en väldigt hektisk dag. haha.
#1 - - torbjörn boller:

Hur var det att vara gravid första gången ????

Svar: Det kändes väldigt spännande och nyfiket. Men samtidigt väldigt jobbigt, pågrund av min ålder. Annars nöjt jag hela graviditeten :)
Marsbarneet♥