De blir en liten lillebror ♥

 
Å jag skakade som de vore första gången jag var på ett ultraljud, en liten lillebror visade sig! ♥
Först såg hon inte riktigt vad de kunde vara, men lillkillen rörde på benen så en liten snopp fladdrade med haha♥

Jag blev tillbaka flyttad 2veckor, så idag är jag alltså vecka 16+1. Och beräknat förlossningsdatum är 7 oktober. 
Å ni anar inte hur glada vi är!♥ 

Jag älskar min familj så mycket, snart är vi 5 stycken! ♥ Lyckan är total! ♥
#1 - - Sandra:

å grattis, jag som trodde på tvillingar jag :D

#2 - - pineapple resort:

aww Grattis!! :D

#3 - - Angelica:

Men gud va kul! Grattis!:D♥

#4 - - Sandra - mamma till Lykke:

Åh, grattis ! Vad roligt med en liten lillebror. :)

#5 - - Rebecca:

Fin blogg! Kolla gärna in min är också ung mamma :)

#6 - - Ellen:

Grattis!

#7 - - miss:

Min syrra fick också reda på könet idag! Men hon blev framflyttad och det var en flicka.

Grattis till tillskottet

#8 - - Jennifer:

Åhh grattis! :D

#9 - - Vicki:

Då har ni bf en månad efter min bror och hans sambo! Dom ska få sitt andra barn, en flicka! Dom fick en pojke först! :)

#10 - - Louisefoto:

Stort Grattis igen :)

#11 - - victoria:

Grattis!!!:D va härligt!

#12 - - Linda Lövberg Hjären:

Grattis :D

#13 - - Hannah:

Kika gärna in i min blogg! :)

#14 - - Lea:

Grattis! Undrar bara hur gammal var du när du fick ditt första barn?:)

Svar: 15 år gammal :)
Marsbarneet♥