Ultraljud imorgon! Vem gömmer sig i magen?

Hej och gomorgon, åå om ni anade min nervositet just nu, den är total. Har försökt att plocka och städa, för att få annat på tankarna. Men som sagt, imorgon är det ultraljud! Lika spännande och förväntansfullt som med Léon & Julia. Känner inget annorlunda. Och är så lycklig. Försökte lyssna med angelsoundet igår som jag fick låna av Malin, de ända jag finner är mitt eget hjärtslag, Men Malin hittade annat hjärtljud än mitt för några veckor sedan, för låta henne komma hit och hjälpa mig. Men å är så spänd, ja ni anar inte! 14:45 är de dags!

Sen när vi ändå har barnvakt, så passar vi på att äta ute jag och Mathias innan UL och bara myser han och jag! De är nog de jag också längtar till. Så glad att han finns i mitt liv. Min Mathias ♥

Vad tror ni gömmer sig i magen? Vi ska ta reda på könet, om dom nu ser något :) Och nu vill jag att ni gissar!
kram
#1 - - mao:

flicka!

#2 - - mariekarolina ♡ gravid med lillebror :

Jag tror det är en lillasyster i magen :) Lycka till imorgon!

#3 - - Maria:

Många får pojkar i år så jag tippar på de ;)

#4 - - Annika:

Pojke tror jag

#5 - - Lina:

Jag tror att ni kommer få en till pojke. :)

#6 - - Natta:

Jag gissar på att du väntar en liten lillasyster!, jätte lycka till imorgon. (:

#7 - - Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa:

En pojke :)

#8 - - Andrea:

Tror på en liten pojke:)

#9 - - Sandra:

en tjej :)

#10 - - Linnea :

Tror de är två små som är på väg! En lillasyster och en lillebror :)

#11 - - my:

pojk :)

#12 - - Evelina:

Jag tror stenhårt på en pojke :)
Lycka till imorgon!

#13 - - Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥ :

Flicka var min första känsla så gissar på det :)

#14 - - Anonym:

Tjej

#15 - - anna:

Åh lycka till imorgon!! Tror att det blir en flicka:)

#16 - - Alexandra:

Flicka:)

#17 - - Linn <3:

Jag gissar på en liten pojke! Stort lycka till imorgon fina Jenny! <3

#18 - - lovis:

jag gissar på att det är en liten pojke, lycka till. kram:)

#19 - - stefan:

Berättar du i bloggen vilket kön?

#20 - - Jennifer Hartzell - Mamma till Zoey:

Jag tror på att det är en liten lillebror i magen! :) Hoppas det går/har gått bra på ultraljudet idag :)

Kram