v. 16+1 ♥

 
Hej, familjen har nytt ätit lunch. Barnen har fått nybäddade sängar, och behövde bara lägga ned Léon i sin säng så somnade han bland nybäddade täcket. Julia ser bompa, så snart ska jag faktiskt lägga mig ned i soffan och vila efter maten. 

Senare ska jag duscha, och sen ska vi ut med barnen senare i em. 

Nu är jag otålig, känner mig så nervös, de är liksom mindre än 2 veckor kvar nu till ultraljud och jag känner att längtan och spänningen är total. Trots att det är tredje graviditeten, så känns allt så magiskt. Tänk en till, hur underbart är inte det? Känns som igår jag plussade, då Mathias och jag trodde jag hade magsjuka, han bara väntade på att någon av barnen eller han skulle drabbas, men när jag bara kräktes, kunde inte äta. Så förstod han att de inte bara var det, han köpte ett test till mig för att liksom bara konstatera vad det kunde vara. Och ett snabbt pluss visade sig. Att man kan bli så lycklig. Vi hade ju planerat tredje graviditeten tätt, men inte såhär tätt. Men för mig kommer alltid mina barn vara välkomna till jorden. 

Har lyssnat med Malins Angelsound på magen, har hört hjärtljud iallfall och de är såå mysigt! 
Nej nu ska jag vila och min barnlängtan den lägger vi undan för ett tag, har två till att tänka på ♥
#1 - - louise :

Tror du fortfarande att de är tvillingar ?

#2 - - Mercedés:

Vad spännande!
Jag hittade din blogg nu, och jag är fast! Bra uppdatering, roliga inlägg, mycket bilder, och så klart!!! DEN HANDLAR OM BARN!
Så himla spännande att läsa och följa någons utveckling.
Sedan måste jag tillägga att dom två småttingarna du redan har är super söta!

#3 - - mia:

Kan du inte lägga upp en bild på din mage? skulle vara kul och se hur din mage ser ut nu gemfört med leons och julias! ;D

#4 - - räddmenglad:

Hejsan jag har en liten fråga, jag är 20 år, jag har precis fått veta att jag är gravid i 3veckan.. väldigt tidigt I know ;) Men jag är så fruktansvärt orolig hur vårt förhållande kommer bli efter att bebisen kommer. Kan du berätta hur ert förhållande förändrades för jag har läst att även dom bästa förhållanden kan bli kaos... Och det vill jag verkligen inte ska hända oss. // orolig tjej.

#5 - - Anonym:

Hej fin blogg du har! grattis till ännu en bebis själv är man i vecka 17 kram :)