Vad gömmer sig i magen?

Ville visa dessa fina kalasugglor som Julia och jag gjorde för några veckor sedan. Gjorda av vanlig kletig färg, lite papper (till näbb,ögon och fötter) och pappertallrikar (engångs). Hur söta blev dom inte?

Hej och typ god lunch. Har gjort i ordning barnen och mig själv för att åka till fagersta, Mathias ska hoppa in i duschen vilken sekund som helst, han blev tvungen att hämta ut ett paket, samt försöka få igång batteriet på bilen. Att bilar alltid ska krångla när man ska göra något. Vi ska handla lite nu så vi klarar oss under påsk, sedan blir vi bortbjudna oså, att de inte är någon mening att köpa någon kalasmiddag när vi ändå inte ska vara hemma. Så vi storhandlar i västerås på söndag, efter att vi kommit tillbax från att ha varit på naturhistoriska i stockholm med min morfar.

Tänk idag är det EN VECKA kvar till ultraljud. jag längtar så jag spricker. Är så nyfiken.
Vad tror ni att de är?

Nej nu kommer M, massa kramar.
#1 - - Sandra:

2 st tjejer eller en av vardera kön :) för jag tror på tvillingar :D

#2 - - Alexandra:

Tror en flicka :)

#3 - - Natta:

Jag tror på en tjej!, lycka till & hoppas allt går bra. (: