v.32+0 ♥


Hej. Min ork att skriva har inte funnits där de senaste veckorna. Har försökt att sätta mig vid datorn, men det finns helt enkelt mer saker att göra än att vila. Jag har istället prioterat att sova lite, istället för att sitta vid datorn eller kika film osv. Eftersom de ända jag behöver just nu är sömn innan bebis kommer. Så ni får ursäkta.

Igår var vi till Stacken (Öppna förskolan) på em. Gick dit efter lunch eftersom jag var så trött på morgonen. Men jag tycker det räcker med bara några timmars lek, annars blir jag helt slut med min stora mage! 
Men kul hade vi och några teckningar fick vi med oss hem.

Idag vet jag inte riktigt vad som hittas på, försöka att göra så lite som möjligt. Kanske gå ut en sväng om det inte blir för varmt. Jag tål verkligen inte värmen längre, kroppen klarar inte av det. Så nu när det har regnat så har vi gått ut och lekt nästintill princip hela dagen eftersom de känns lättare att andas då. Men nätterna har inte varit lika lätta, jätte jätte svårt att sova. Magen är i vägen och Julia som alltid ska sova emellan mig & Mathias, knuffas och vrider sig om nätterna. Sen blir det plötsligt varmt och sen plötsligt kallt osv. Så sömnen har inte varit den bästa de senaste veckorna. Ursh.

Barnen har fått i sig frukost och fått på sig lite kläder, dock somnade Léon en liten stund så vi får se vad denna dag har att erbjuda.
Kram♥