Frågor & svar.

1. Vad är din stora passion? Att skriva, baka & laga mat! 

2. Vad tror du är meningen med livet? Lycka

3. Hur ser din familj ut? Min man Mathias, våra 3 barn Julia Léon & Aaron!

4. Nämn 3 av dina mest positiva egenskaper. 1) Jag är duktig på att laga mat. 2) En bra lyssnare 3) Jordnära, generös & håller andras hemligheter!

5. Varför började du blogga, vad var tanken med det? Jag började blogga för att visa Julia när hon blir äldre hur det var för mig att vara gravid som 15åring! 

6. Har du nån dålig ovana? Isåfall, vad? Biter på naglarna när jag är stressad & i en obehaglig situation. Jag använder alldes för mycket toalettpapper haha.

7. Vad lägger du mest pengar på under en månad? Små prylar från pickaboo. haha

8. Tycker du det är känsligt att prata om vad man tjänar i månaden? Varför? Ja absolut, ens ekonomi är till för en själv. Men råd ger jag gärna. 

9. Vem är din största förebild och varför? Min morfar. Han är personen jag själv skulle vilja bli för mina barnbarn. Han är allt jag önskar att jag själv vore ibland! 

10. Vad tycker du om ditt eget namn? Inget speciellt, jag har blivit van. =) 

#1 - - Ingrid:

Hej!
Jag vill bara ge dig världens största kram varje gång jag läser din blogg.
Du är en fantastiskt inspirerande ung mamma! Ända sen jag började läsa din blogg har jag tänkt "vilken jäkla superkvinna". 19 år och mamma till tre barn. Det är beundransvärt!

Jag väntar mitt andra barn och är 25 år, bosatt i en villa i Göteborg tillsammans med min sambo.
Jag har sedan en tid tillbaka lidit av panikångest.. Hur ska det bli att vara mamma till två? Och hur fördelar man tiden rättvist..?
När jag mår som sämst och alla dessa tankar smyger sig på brukar jag gå in och läsa din blogg. Du ger mig trygghet och min självkänsla tillbaka.

Jag vill bara att du ska veta att du hjälper mig varje dag, att din blogg gör skillnad och ger självförtroende till mig.

Stor kram!!
// Ingrid