Kärleken består!


Hej! I förrgår var min älskade vän Malin här, från klockan 9 - 17.00 ca. Vi hade jätte trevligt fikade och snackade som vanligt om allt & ingenting! Mitt i allt frågar Malin mig om hon ska visa hur man på ett enkelt sätt kan göra rent soffan med endast Ajax & vatten. Slutade med att vi skrubbade rent hela våran soffa. Sen mitt i fikat, börjar min älskade vän hjälpa mig & städa köket. Vi fick också för oss att måla om mitt soffbord haha. Jag älskar dig Malin att det är otroligt! Är så tacksam att du är min vän & finns i mitt liv.

Mathias kom hem då på kvällen eftersom det var slut på jobb i Örebro. Det var inte Mathias endast som fick gå utan flera som jobbade där fick sluta eftersom jobbet handlar om att ta bort arscenic (stavning) i marken och förflytta den. Två av platserna hade ej godkänts och då fick vissa sluta. Mathias ska iväg nu vid 10 och åka ända till Norge, till två arbetsgivare för att söka jobb. Så han kommer nog hem imorgon. Och så är det när han jobbar inom grävmaskinsindustrin. Men vi tar dagarna som de kommer. Kärleken består alltid. 

Barnen är på dagis. Vi får se om hissen fungerar senare, eller om farfar får hämta dom från dagis. Kan inte konka ned en tvillingvagn i en spiral trapp från 3:de våningen helt själv. Så vi får helt enkelt se.Hoppas de kommer och fixar våran tvättmaskin, centrifugen på den fungerar ej. Så tvättningen har stått still i över en vecka. 

Nu vill Aaron äta och jag ska säga hejdå till Mathias. Hoppas ni haft en bra dag! Kram
#1 - - vanja:

Konstigt att han får åka så långt.. Min plastpappa är grävmaskinist och han har alltid fått jobb nära där vi bor :s
Nu bor ju vi oförsig bara en liten bit från Göteborg så kanske är därför ^^