Ullareds shopping & luciafirande!


Gomorgon! Barnen är lämnade på förskolan. Natten till fredag åkte jag med min allra bästaste vän Malin till Ullared, hennes mamma & tvillingsyster Maria var även med! Jag kände mig som en ny Jenny när jag kom hem, trotts att jag fick sådan förbannad huvudvärk efter någon timmes shopping. Jag tror vi shoppade i ca 7 timmar om inte mer. Vi var hemma klockan 21.00 ca. Tack tjejer för att jag fick följa med! Malin du är bäst, älskar dig! 

På lördagen gick jag och Julia tillsammans med svärmor på Lucian i kyrkan och tittade. Jätte fint var det och man kände verkligen julstämmningen. Julia tyckte det var jätte fint hon med! Sedan gick vi hem, bakade cheesecake och klädde årets julgran. Léon hjälpte inte till för han sov, men dagen efter fick även han hänga upp några julgranskulor då Mathias varit iväg och köpt fler. 

Igår gjorde vi inte mycket. Mathias var och köpte lite saker i Västerås med sin mamma, de hjälpte även Mathias syster Ann-louise med att flytta saker med släp. Jag och barnen åt tacos till lunch när Mathias var i väg. På kvällen städade vi lite, sedan åkte vi allihop till affären och handlade lite, samt skickade iväg julkort till tjocka släkten. Fick med mig två julstjärnor hem (blommor)! Och två fina krukor med en liten stjärna i varje kruka. Dock så hade alla blad ramlat av på ena julstjärnan så de är i princip bara själken kvar och lite röda blad haha. Men får kanske gå och köpa en ny sen. På kvällen så delade jag och barnen på en hawaii pizza & Mathias tog en kebabrulle. Så det blev ganska lyxig mat igår. Nu ska jag hänga tvätt, ringa barnmorskan och fråga vilken tid jag skulle komma på återbesök. Så jag inte glömmer det. (Förra veckan var jag lite dålig, så avbokade tiden!) Men nu måste jag iväg och få mina p-piller! 

Kram
 
#1 - - LILITH - Numera diagnosfri :

Jag vill också åka till Ullared!