(troligen) vecka 7+4!

Många undrar just om min tredje graviditet. Och som sagt, haha. Jag och Mathias har inte riktigt tagit in det än, vi hoppas väll på att göra det snart. 
Och ni undrar också vilket vecka jag är i. Och det kan vara lite svårt och berätta, eftersom min mens som jag fick efter Léon har varit så oregelbunden, jag har fått mellanblödningar osv. Jag har inte riktigt haft den perfekta kollen, men två månader innan detta hände, fick jag regelbunden mens. Så jag utgår efter de. Jag går ut med vad jag tror att jag är i för vecka, sen får det visa sig när vi börjar gå hos barnmorskan och på UL.


Vad jag tror alltså, är att jag är i vecka 7+4 idag! Sen om det är exakt är en annan sak :)
Men mysigt är det, och jag är så spänd. Ja så jäkla nervös och förväntansfull :)

Massa kramar
#1 - - Emily - Ung mamma till Xena:

Åh vad mysigt, grattis till graviditeten :)

Svar: Tack så jätte mycket :) kram
Marsbarneet♥

#2 - - Kajsamy Pettersson:

Hej Jenny! Jag har läst din blogg sen du väntade Julia. Och måste säga att du verkar som en riktigt stark tjej!
Men jag har en fråga, jag är ett åt äldre än dig och har en pojkvän sen snart fem år tillbaka. Jag är så himla sugen på att skaffa barn och känner mig redo för det. Men problemet är ekonomin och att vi båda bor hos hans föräldrar. Hur löste ni det när ni väntade Julia? Med ekonomin etc? :)
Kan tillägga att min pojkvän har jobb. Medans jag just nu pluggar på komvux, så vi får ju en liten inkomst iallafall. :)

Du verkar som en underbar person! :)

Kram Kajsamy.

#3 - - Amanda:

Rosaaelefant.blogg.se är oxå en blivande trebarnmamma detta år, hon fyller 18 år detta året! :-) Ska skriva likadant till henne som jag gjorde nyss till dig fast om din blogg hihi kul ju