"Symaskins-körkort från klass 4"


Okej gott folk, idag ska jag köpa min allra första symaskin! Planen är att... sy kläder! HAHA
.. Ja ni tänker "Haha är hon korkad, vet hon ens hur man trär en symaskin"? 
JA DET VET JAG, har "symaskins-körkort" från klass 4.. hahaha!  Har planer på att sy ett varsit lapptäcke till barnen, men som min mor säger "du får börja med att ta en tygbit och sy rakstygn först. hehe. De blir nog bra tillslut.. hoppas jag!
 
#1 - - Ida:

Haha, det var väl ett tag sedan? Tror man får öva lite, ta om körkortet igen kanske :D Jag vill också ha en symaskin men får aldrig tummen ur och köper en.

Svar: Hahah jovisst var de det:) Men som sagt, ta tummen ur.. och köp en vetja :)
Marsbarneet♥

#2 - - Anonym:

Har funderat länge på att skaffa symaskin.. Fundera på att åka till Hallstahammars symaskiner, dom har beg & nya... Tänkte börja sy gardiner osv =) såg att du hade två bus ungar & ung =) skönt med någon som inte är ÖVER 35+ jämt!! =) jag har 2 busungar på snart 2 & 4år =) & en till kommer BF 2 April-14 =)

Svar: Ja varför inte :) Haaha exakt. Ja jo jag har ju två riktiga busungar :) Å va mysigt med en tredje :) massa kramar!
Marsbarneet♥