Aldrig mer äta makaroner med barnen.. haha


Är det typ nu man aldrig mer vill äta makaroner med barnen? Haha.

Hej! Lite egen tid nu, försöker att skriva, kanske blir jag avbryten mitt i, men de märker ni inte av förhoppningsvis. Kanske hoppar texten lite grann, men livet som tvåbarnsmamma är inte alltid en dans på rosor.

Barnen ligger just nu, totalmätta & nöjda och kikar på lejonkungen! Idag har mitt blodvärde visat sig tydligare än någonsin. Har varit sååå yr, och barnen har FAKTISKT nästan gått mig på nerverna. Hela förmiddagen har dom gjort bus och just som när jag fått Léon att somna, ÄNTLIGEN tänkte jag. Så sprang Julia in och väckte honom, haha. 

Lunchen nöjt dom av. Jag menar, vilka barn njuter inte av köttbullar? Haha. Dom åt och åt, kladdade och kladdade. Tillslut fick dom för sig att ha ett "litet makaroni-krig" och SJÄLVKLART är mamma Jenny där med kameran för att fotografera det hela, för att visa pappa som kommer vara borta i veckorna. Hur barn kan vara på krigsstigen. Dock på ett väldigt skämtsamt sätt och tur är väll det! Haha.

Rensade i linnesskåpet idag, insåg att snart väller alla lakan ut. Så det känns lite extra bra i hjärtat när man vet om att man gjort något vettigt idag iallfall.

Nej nu ska jag kika till mina barn, helt otroligt. Jag blev inte avbryten en sekund.
Kram

#1 - - Linda:

Jo du ris brukar också vara kul.Ha ha ha:)