Daglig genomgång!


Skötbädd från Babyshop.se 299:-

Gomorgon. Urk vilken svettig morgon! Ska snart hoppa in i duschen för att svalka av mig lite grann. Har hört från många att det ska bli ännu varmare idag. Hur menar "solguden" att vi människor ska överleva detta? Speciellt jag som absolut inte är en sommarmänniska. Vinter åt folket, säger jag! Gärna året runt! (Eller det kan vara sommar en liten stund, men inte med så hög värme).

Imorgon kommer Mathias hem, dock på kvällen! Äntligen! 

Har planer på att köpa skötbädden ovan. För att jag ska slippa konka upp vårat klumpiga skötbord. Som jag absolut inte trivs med. Vill kunna göra det enkelt. Och enkelheten såg jag hemma hos Malin, när dom hade en skötbädd på grovtvätten i tvättstugan! Å sådär ska jag också ha, tänkte jag! Vad tror ni? 

Nej nu ska jag snabbduscha i iskallt vatten, sen dammsuga. Jag var lite lat igår, så lägenheten behöver "en daglig genomgång av undanplock"! Kaos är det absolut inte, men inte jätte kul när kaninerna tydligen haft roligt inatt & kraffsat ned spån på golvet. Tjoho! 

Kram

#1 - - Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥ :

Vi har aldrig haft skötbord, bara skötbädd! Funkar hur bra som helst, bara att lägga där man vill byta ;) Vi har våran på tvättmaskinen just nu :)

Svar: Låter ju toppen :) Ja sen är det ju bara att plocka undan om man behöver :)
Marsbarneet♥

#2 - - Linda:

Har också haft en sådan skötbädd till mina småkillar. Haft den i vår tvättstuga och enkel att ta med sig om om man som oss är på sommarstugan.Också bra om man inte har så mycket plats hemma.

Svar: Låter ju jätte toppen! Ja vårat skötbord är en sådan som just nu ej går att lita på. Sen blir det så enkelt att bara lägga och ta undan! :)
Marsbarneet♥