Impuls åkte till badhuset! brr... tyckte barnen!


Gokväll. Har varit fruktansvärt seg idag, denna dag om inte annat har inte varit min dag. Jag har känt mig hängig och nere, vilket både tärt på mitt psyke och på mig fysiskt. (Ja vissa dagar ser faktiskt ut så för mig med, må ni tro). 
Mathias muntrade upp mig med att köpa en pizza endast till mig för att iallfall kunna få se mig lite lite grann, delade den lite med Julia, och sedan gosade jag ned mig i sängen o låg i min ensamhet & kikade Grease. Somnade efter ca 20minuter in i filmen, sedan vaknade jag i slutet då de dansade avslutningsdansen. 

Fick sedan veta att vi skulle åka iväg och bada, mathias överaskade oss med att åka till badhuset i fagersta. Fanns två dåliga saker med de badhuset. 
1. Dom hade bara utomhusbadet öppet, så barnen började frysa nästan direkt, men vi badade 1 halvtimme, sen in och duscha sen ut igen för att bada en halvtimme till, sedan åkte vi hem.
2. Damernas omkläningsrum låg lite dåligt till, de hade bara en liten vit mur precis utanför dörren som tydligen skulle skymma hela omklädningsrummet, men istället såg man rätt in i duschen om man stod precis utanför. Kunde de inte ha haft en hel dörr istället för en glasdörr kan man tycka. Tur att det fanns duschar där man inte syntes. 

Annars hade vi roligt, barnen skrattade och hade jätte roligt. Synd bara att de öppnar inomhusbadet i augusti, annars hade vi kunnat åkt dit mera. Hoppas bara de blir varmare nu, annars fryser man ju bara.

Åkte förbi Pickaboo och köpte lite godis, tvättmedel & sedan köpte jag lite annat. Denna dörrdekoration fick blandannat följa med hem. Ur söt. Mathias såg ingen söthet i den, men jag tycker den var väldigt fin. 

Hoppas ni haft en fin dag, jag hoppas på varmare väder, kanske inte jätte varmt. Men så man iallfall kan bada utan att bli blå om läpparna. Kram