Mitt hjärta värker!

 
Nu sitter jag har, såå lycklig för min älskade man´s skull. Han har fått jobb på Upplänska berg, där han kommer spränga berg m.m. Han kommer vara borta måndag - fredag, ibland hemma redan torsdag. Kommer kännas fruktansvärt ensamt, men allting blir så värt det i slutändan. Jag hoppas han tänker på mig, för jag tänker på han, redan, han har varit borta i ca 3 timmar nu. Och har precis kommit fram dit han ska sova i veckorna.
Mitt hjärta värker. Ska sätta på mig en av hans , ja faktiskt smutsiga t-shirts, så jag får gosa lite grann.. Visst låter jag som en unge? Men så är det, när man saknar den käraste man har. Han är allt för mig, ja han & barnen.

De har inte hänt mycket nu i veckan som varit, de har varit alldes för varmt för att sitta vid datorn. De har dock regnat idag, så nu fick jag passa på. Men som sagt, jag skriver när jag har tid, för nu kan det bli tajt om tid när jag är helt själv med 2 barn, 4 kaniner, 1 katt & ett hem som måste skötas. 

Ta hand om er, vart ni än befinner er på jorden! Kram
#1 - - Petra:

Åh vad roligt för Mathias skull!
Jag förstår din känsla och det lär vara jättejobbigt emellanåt. Men det kommer bli bra ska du se! Ni får njuta av helgerna ordentligt tillsammans. Ni är så starka. Du är stark!
Kram

Svar: Tack petra! <3 kram
Marsbarneet♥

#2 - - Fanny:

Vad heter du i efternamn nu? :)

Svar: Hjort ;)
Marsbarneet♥

#3 - - sabine:

Min sambo är också ute i veckorna. Det jobbigaste är när barnen lagt sig, timmarna med egentid då man inte har någon att prata med. Det och den begränsade friheten, att inte kunna "bara" längre utan att barnen måste med.
Till hösten ska jag dessutom börja jobba igen och göra allt hemma plus lämna/hämta och då jobba. Ska bli spännande och se hur det går med tre barn.

#4 - - sabine:

Min sambo är också ute i veckorna. Det jobbigaste är när barnen lagt sig, timmarna med egentid då man inte har någon att prata med. Det och den begränsade friheten, att inte kunna "bara" längre utan att barnen måste med.
Till hösten ska jag dessutom börja jobba igen och göra allt hemma plus lämna/hämta och då jobba. Ska bli spännande och se hur det går med tre barn.

Svar: Ja jag förstår, de lät jobbigt! Men all lycka till dig!
Marsbarneet♥