v. 26 ♥


Har faktiskt börjat på förlossning lite grann nu. Hur allt ska bli, hur nervös jag faktiskt är, fast det inte märks, Hur blir jag som trebarnsmamma. Finns det något jag ska ta som erfarenhet som tvåbarnsmamma, och göra det ännu bättre. Trotts alla dessa tankar, vet jag. Att jag alltid gjort rätt, gällande mina barn. Dom är mitt liv, alltid lika välkomna. Jag är så spänd, övervälld av lycka och glädje. 
Lyckan visar sig extra mycket, när lillebror sparkar och man lägger handen på magen. Och allra mest, när M rör vid magen. Finns det mer lycka för en havande kvinna, att känna sin mans hand liggandes över magen för att visa sin medkänsla för den lille. Åå jag är så lycklig. Jag är så spänd. Snälla låt detta gå lite snabbare, inte jätte snabbt, då det finns mycket kvar att göra, innan lille "...." kommer till världen! 

Lillebror, du är välkommen till världen, exakt lika mycket välkommen som dina syskon! ♥
#1 - - Linnéa S:

Gud va fint skrivet. Med tanke på hur bra du tar hand om Leon och Julia är jag övertygad om att du kommer bli en fantastisk mamma till lillebror också!
Jag har vetat om att jag är gravid i snart en månad nu, är i v 9 (8+4) och jag längtar ihjäl mig. Dock har de varit en traumatisk månad, mina föräldrar blev inte alls glada i början när jag berättade utan tyckte att jag och min sambo var naiva och att vi skulle ha väntat osv för att jag inte är klar med högskoleplugget än (har ungefär två terminer kvar på sjuksköterskeprogrammet). Skulle därför tycka att de va skönt att få prata med någon som inte heller kanske var på de mest optimala stället i livet när man väntade första barnet men som det gick superbra för ändå. Skulle va skönt att få peppa med någon så jag äntligen får känna mig lycklig. Om du skulle kunna tänka dig det så finns jag på facebook.
Ha de så bra och ta hand om familjen! Stor kram!

Svar: Hej Linnéa, absolut. Jag finns, skriv gärna på facebook! Jag har en knapp på bloggsidan där du kommer direkt till min sida. Tack så mycket, massvis med kramar :)
Marsbarneet♥