v.29 ♥


Är det nu man ska bli pirrig? 78 dagar kvar! ♥ Lillebror sparkar för fullt & jag känner mig bara tröttare & tröttare. Får ingen ro när jag sover, magen är ivägen för allt. Till och med när jag diskar. Får diska utan tröja nu eftersom allt diskmedel & allt vatten skvätter upp på min tröja, när magen hänger fram! Kissnödig för jämnan. Orkar knappt gå ut, får tvinga mig själv ut med barnen. Men i slutändan så mår jag så mycket bättre av frisk luft.

Som ni ser, så ser jag oerhört hängig ut. Jag sover fruktansvärt dåligt, vaknar av ryggvärk & av att jag är enormt kissnödig, flera gånger på nätterna. Med Julia & Léon var det nästintill samma sak. Men inte detta ständiga toaspringande. Hmm...

Lasagnen står i ugnen, hoppas jag lyckas bättre denna gång, då jag råkade göra lasagne åt mig och Mathias i vintras med 3 sorters blåmöggelost-sås haha. wäk! (Kikade senare på förpackningen varför i helvete lasagnen smakade gammalt, dock var det inte datumet som gått ut, utan 3 sorters blåmögelost befann sig i förpackningen!)

Nej nu ska jag se till att den inte blir bränd, så skriver jag kanske senare när jag nattat barnen. Kram