Finland, på måndag!


Gomorgon. Vaknade runt halv 5 först av att Julia kom in i M & mitt sovrum och var jätte ledsen. Hon berättade att det hade varit hundar o fåglar i hennes rum, som hade rivit henne i ögat. Hon la sig bredvid mig jätte ledsen och somnade sött efter att ha blivit tröstad av mig. När Léon vaknade runt halv 9, efter att ha somnat om runt 7, så vaknade Julia också, hennes öga var varit,rödaktigt och uppsvullet. (Ögoninfl. typ) Hon är fortfarande röd om ögat och det skrämde mig faktiskt lite att hon berättade det tidigare på morgonen. Jag frågade henne sedan, vad som hänt med ögat, då sa hon "Mamma. Det var läskiga fåglar och hundar i mitt rum" Då sa jag, vad gjorde dom då? "Dom rev mig i ögat, (sen drog hon med handen längst ögat för att visa hur dom rivit) "Mamma jag är rädd för hundar och fåglar" Sa hon. Gjorde mig faktiskt lite rädd.

Nu börjar dagens bekymmer, på måndag åker vi till finland. Så nu blir det att diska, gå ut med soppor, städa bilen, plocka undan & tvätta. Sen får vi inte glömma att torka golven! 

KRAM
#1 - - Frida:

Kanske hade hon drömt om hundar och fåglar och samtidigt rivit sig i sömnen. Inte roligt när de små blir så ledsna
Kram

Svar: Ja de kan ju ha varit de, men lite rädd vart man allt !kram
Marsbarneet♥