Korvgrillning i Kärrgeten med svärmor & svärfar!


Kom precis hem efter att ha varit ut på em, med barnens farmor & "farfar". Grillade korv och mös vid ett litet vindskydd och Julia kastade sten med "farfar" i vattnet som låg precis intill. Hade jätte jätte mysigt. Blev lite kallt i slutet, då dum som jag är bara hade tights under mina vindbyxor. brr. 

Nu luktar man skog och rök, Haha, ska snart hoppa in i duschen. 

Ni ber om att jag ska blogga mer, det förstår jag. Men den senaste tiden har jag mått så fruktansvärt illa. Jag kräks minst två ggr om dagen och mår illa i princip 24 timmar om dygnet och bara av att dricka vatten kräks jag. Har aldrig mått så här dåligt med de andra två förut, känner mig totalt rastlös och slut i kroppen. Kan inte leva normalt. På måndag ska jag till barnmorskan på inskrivning, eftersom jag missade tider o lite sånt. Och sen att det vart dubbelbokat i måndags. Men ska fråga då om hon skulle kunna skriva ut någon typ av tabletter mot illamående. Kan verkligen inte leva på detta vis mer. Och sen ska jag försöka svara på era kommentarer, men jag sitter endast en kvart om dagen vid datorn, då jag inte klarar av att läsa, ja helt seriöst det gör mig illamående. 

Nej nu ska vi snart natta ungarna och sedan blir det väll att lägga sig ned och vila. Helt jäkla slut i palte (huvudet). 
Massor med kramar, från en väldigt illamående och tjock tvåbarnsmamma! hehe
#1 - - elin:

Goddag igen!
be om lergigan comp, fått äta det både med min första dotter, och även nu med tvillingarna! man är inte människa med sånt illamående!
kram kram

#2 - - E:

Du ska inte alls känna press av att blogga. Jag kikar in här mer eller mindre varje dag, följt dig ganska länge nu. Blir inte det minsta besviken när det inte finns något nytt att läsa, tycker det är bra att du sätter dig och din familj i första hand! :) Sen är det alltid kul att se hur det går för dig, såklart.

#3 - - Maria:

postafen reseptfritt och funkar super bra mot illamående

#4 - - Sofi:

Blogga mer... Blir överlycklig så fort du gjort ett inlägg ...