vilken vecka?

Hej svarar snabbt på en fråga mitt i illamåendet.  Jag kan inte skriva ut vilken vecka eftersom vi inte har en aning vilken vecka det är. Ska på ultraljud den 24 april :) kram
#1 - - Lisa :

Du skrev ju ut vecka förut? Har du slutat gå efter den beräkningen eller? :)

#2 - - V:

Hej!
Det är så att jag är 19 år gammal och gravid i 10 veckan. Jag älskar barn men jag är så osäker på allt och allt man läser om är hur dåligt allt blir och hur stressigt det är. Parförhållandet blir katastrofalt och man är bara irriterad. Man ger upp hela sitt liv och allt är bara jobbigt. Är det verkligen så att få barn?
Jag har en vecka på mig att bestämma mig om jag ska behålla eller inte och jag vet inte vad jag ska göra. Jag mår dåligt redan nu och sen jag blivit gravid så är känslorna för partner och allt helt förstört. Allt känns bara jobbigt och jag kan inte glädjas över saker som annars gjort mig glad. Jag behöver verkligen råd och åsikter av personer som gått igenom samma sak eller som har barn och kan säga att allt löser sig till slut.
Jag skulle vara jättetacksam för svar!

#3 - - aad:

Blogga mer :(