48 timmars kontroll imorgon!


*Mums med äpple tycker Léon!

Gomorgon. Har vaknat ca 2 ggr i natt av att lilla Aaron ville äta. Jag försöker amma & nu fungerar det hur bra som helst. Han blir mätt & jag blir en nöjd mamma utan mjölkstockning. 
Vaknade vid 06,00 igen & matade honom framför tvn och sedan kom Julia upp ville ha frukost och gosa hon med. Nu sover Aaron & Julia o Léon sitter i soffan och tittar på bolibompa. 

Imorgon ska vi på återbesök med Aaron i Västerås för 48timmars kontroll. Och idag är tanken att vi ska gå ut hela familjen på fm. Jag har inte riktigt tittat ut vad det är för typ av väder än, men vi får se. Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder.

Jag & små pojkarna var ute på en liten promenad igår. Mest för att jag behövde luft men också för att dom behövde det. De är så mysigt att gå med de små i vagn och känna sig så stolt. Konstigt nog hade jag inte ont nånstans och promenaden gav inga spår i ryggen som de gjorde när jag gick ut första gången med Léon & Julia. Känner mig ganska pigg för att vara i princip nyförlöst.

Och sen vill jag tacka alla er som skriver grattis! Jag ska försöka hinna med att svara på alla. Hoppas ni har förståelse. 

Nu ska jag sätta igång en maskintvätt, för nu är vardagen snart här igen! Kram
#1 - - Susanna Maria J:

Härligt! Lycka till med tvätten och så hoppas jag ni får en fin söndag :D

#2 - - Elin Magnusson:

HEJ :)
jag är lite nyfiken på namnen, killarnas namn är lite mindre "svenska" än Julia, finns det någon speciell anledning eller är det bara att ni tycker dom namnen är fina? :)

#3 - - Linnea:

Hade varit kul att se lite bilder på syskonen tillsammans! :)