Att bli frisk är en bra fråga i sig.


Gomorgon. Vaknade kvart i 6. Léon & Aaron är dom ända av barnen som är vakna. Julia och Mathias sover än. Förkylda barn och en förkyld mamma. Tjoho! Men Julia var så spänd på att gå "bus eller godis" idag. Så hon ska klä ut sig iallfall och gå hem till Mathias mormor o morfar och busa lite. Tänkte ta kort på henne sen så får ni se vad hon är för något. Kan ni gissa om jag skriver en liten ledtråd? .. Något som säger "raaawr". Haha! 

Léon gosar i soffan med sin flaska under sitt täcke och ser nicke nyfiken på bolibompa. Aaron ligger i vagnen här i vardagsrummet och gosar under en filt och kikar på den finska älgen som hänger på sidan av sufletten. Den har hängt med sen Julia föddes så den kommer alltid vara med. De är ändå ganska mysigt att gå upp tidigt och se lite tv tillsammans med barnen. Men just nu mår jag som en räka. Lite täppt i näsan och ont i halsen. Känns så onödigt med förkyldningar och magsjukor överlag. När man ska bli frisk är ju bra fråga i sig. Haha.

Igår när vi plockat undan i vardagsrummet och nattat barnen. Tog Mathias och jag en kopp chocklad. Men jag somnade på soffan redan runt halv 8. Så jag gick faktiskt och la mig när Mathias knuffade till mig vid 8 tiden. Så jag har faktiskt sovit ganska länge. Så jag missade både det nya programmet med Filip & Fredrik "Ska vi göra slut" och big brother. Så ska börja denna morgon med att se repriserna från big brother och sedan Filip & Fredriks program. Idag ska det vilas fullt ut. Det finns att göra men varje dag är inte en städar dag. Man måste få lov att vila och känna sig lat. 

Hur har ni sovit i natt? Kram