dagens bestyr börjar.. nu



Gomorgon! Lämnade barnen runt 8. Nu är det bara jag & Aaron som är hemma och gosar. Han sover dock och jag försöker slappna av lite innan dagens bestyr börjar. Ska snart sätta igång en maskin tvätt och plocka undan det som inte blev undan plockat igår. De blir så att man knappt hinner säga godmorgon förens de blir rörigt. Men även hur rörigt det är så blir det aldrig smutsigt som tur är. Leksaker och lego & diverse kastruller som av någon konstig anledning ska fram och lekas med. Kanske blir barnen talangfulla kockar som lagar mat åt mamma och pappa på hemmet haha. Kanske rattar dom våra rullatorer också. Man får hoppas det. Haha.

Mathias åkte precis till Västerås för att lämna tillbaka en andningsmaskin. Han har troligen fått andningsuppehåll. Så i natt låg han och andades med den. Han hade sovit jätte dåligt. Det har jag med, fick sova på soffan för att Julia låg och rullade runt och trog nästan ur alla sladdar hela tiden. Så jag la mig i soffan och då la sig Julia där också. Jätte ont i ryggen just nu.. åå aj.

Nej nu börjar dagen mina vänner. Kram
 
#1 - - Elita:

Ja, förlossningen gick jättebra trots att det gick så fort. Vad läskigt med andningsmaskin, aldrig hänt förut ?

Svar: Kanske råkade skriva lite tokigt. Den registrerar hans andingsuppehåll. Och sedan ska de se om han behöver en andningsmaskin i framtiden att sova med. Eftersom hjärnan inte får tillräckligt med syre när man har andningsuppehåll och de kan leda till stroke. Ja men vilken tur! Skönt får både dig och barnet! :)
Marsbarneet♥

#2 - - Elita:

Jaha, okej. Men ändå, läskigt! Hoppas att det ordnar sig.

Svar: Ja det hoppas jag med!
Marsbarneet♥