Erbjudande om att vara med i ett tv-program!


Tänker inte avslöja mer än att jag & Mathias har fått ett erbjudande om att få vara med i ett kommande program som handlar om unga föräldrar. När & hur är fortfarande oklart eftersom dom är i utvecklingsstadiet av programmet. Tanken är att vi ska höra av oss och höra oss för. Jag som är så tillbaka dragen i verkligheten (de ni inte ser i bloggen) Så vill jag gärna veta hur allt går till innan jag tackar ja. Men skulle vara kul om allt går som det ska. Vad tror ni? Ska jag pusha mina rädslor åt sidan och se det som en rolig grej? 

Kram
 
 
 
#1 - - alis:

Det hade vart roligt att se er i tv. Gör det som känns bäst för dig. :)

Svar: Ja vi får se :) Haha
Marsbarneet♥

#2 - - Emmy:

Det låter jättespännande! Du som är en sån fantastisk stark och mogen tjej, klart du ska vara med! Det grejar du :) och tänk vilken grej! Kram

Svar: Ja de låter spännande får se hur det blir :) Å tack så jättemycket :) kram
Marsbarneet♥

#3 - - Alison:

go for it!! Så kul ju :D
Men klart du ska göra det du själv tycker blir bäst, vi stötar dig oavsett, snäckan!

Svar: Haha tack vännen :)
Marsbarneet♥

#4 - - Maria Nydahl:

Klart du ska göra det gumman :) :)
Du blir starkare som person män man utmanar sina rädslor!

Svar: Tack vännen :)
Marsbarneet♥

#5 - - vickan:

Tror att man skulle se allt annorlunda på ett positivt sätt om man fick se det "live" liksom :3 det skulle vara super roligt! Men tänk över beslutet :)

Svar: Ja de kanske du har rätt i :)
Marsbarneet♥

#6 - - Ellen Schutz:

Va roligt! Hade jag vart ung mamma som drömmen alltid vart så hade jag ställt upp 😊 men man vill ju veta lite först innan man tackar ja. Kommer garanterat kolla på programmet .

Svar: Ja vi får se om vi är med :) Kram
Marsbarneet♥