Kallt.. brr


Hej & god förmiddag. Lämnade barnen på förskolan för en timme ca. Ska snart lägga mig ned i sängen och försöka sova lite innan jag hämtar dom. Aaron har vaknat några gånger i natt så jag är lite trött. Det känns ju som sagt att man är trebarnsmamma om inte annat. 

Idag fick barnen gå till förskolan med overall. 5 grader ute, brrr. Jag frös jag bara tittade ut. Och inte nog med det så har jag fått extrem hosta som inte verkar ge sig. Ursh.

På måndag åker vi till Västerås. Blir att handla lite grann dock inte storhandla. Ska åka och kika kläder åt barnen och sedan förhoppningsvis hälsa på min morfar, hans särbo Bibbi & min mormor. 

Försökte ringa bvc för en stund sedan men missade deras telefontider. Så ska ringa imorgon runt halv 9. De ska ju komma på hembesök och vi har inte hört något än fast barnmorskan sa att hon skulle säga till bvc sköterskan. Men som sagt, allt i detta samhälle får man göra själv haha. 

Nej nu ska jag lägga upp lite bilder på Aaron sedan ska jag vila lite . Kram