Jag glömmer er inte!


Hej och god kväll. Denna dag har bestått av en väldigt lat dag, har bara vilat och legat i sängen & kikat på bigbrother 24/7. Julia kräktes igår och bajsade lite tokigt. Men idag har det inte varit nånting, från varken Julia eller Léon. Så jag fick ringa ned till förskolan igen och berätta att vi kommer på måndag. Så då blir det nya tag då. 

Igår gick jag iallfall till affären och köpte lite mjölk och diverse samt en god sallad till mig själv, eftersom jag tyckte att jag var värd de efter att ha torkat spyor i princip hela tiden. Och goare sallad har jag inte ätit. Mums!
(Självplock)

Idag åt vi pannkakor med sylt. Dock inte Julia, hon ska ha ketchup haha. Léon åt 3 stycken! Stora killen! 
Och efter att vi ätit somnade båda barnen av mätthet och det kändes så bra att själv få vila lite grann. Jag menar, hur ofta sover båda barnen efter lunch? Tack älskade barn!

Nu börjar jag bli lite nervös inför förlossningen, de är lite mer än 30dagar kvar och jag börjar bli lite små skraj! haha. Hur blir det med tre barn egentligen? Å spännande!

Jag vill tacka för alla era kommentarer på mitt "ilske" inlägg. Jag ska svara så fort jag kan och hinner! Hoppas ni har förstålese för det. Jag glömmer er inte!

Kram
#1 - - anonym:

Kan inte du visa och förklara vad du har i din BB väska, :)?

#2 - - Ida- Tvåbarnsmamma och husköpare:

Du gör det jätte bra! Förstår precis hur du har det, inte lätt alla dagar :-)

Svar: Tusen tack! Ja alla dagar är inte perfekta :)
Marsbarneet♥

#3 - - Elin:

Alltså dessa själplockssallader är nog något av det godaste jag vet! Tycker de har himla bra utbud och jag blir aldrig trött på dem!

Svar: Ja de är mums på riktigt! Älskar kycklingen de hade här! yummi!
Marsbarneet♥